Na desetine ogromnih stubova je izliveno, na koje je već odavno krenula montaža betonskih nadzemnih nosećih konstrukcija.
Inače, Moravski koridor je jedna od najmodernijih saobraćajnica u našoj zemlji, prvi digitalni auto - put koji se upravo gradi. Moravski koridor sastoji se iz tri deonice: prva deonica od Pojata do Kruševca (Koševi) duga je 27,83 kilometra, druga deonica od Kruševca (Koševi) do Adrana je 53,88 kilometara i treća deonica od Adrana do Preljine 30,66 kilometara.
Moravski koridor dužine 112 kilometara prostire se od Pojata do Preljine, a povezuje Pojate, Ćićevac, Varvarin, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo, Adrane i Čačak, odnosno oko 500.000 građana u Rasinskom, Raškom i Moravičkom okrugu.
Do sada je završeno i pušteno u saobraćaj 58 kilometara, a preostalih 54 kilometra biće završeni, ukoliko se ovim tempom nastavi – do kraja godine.
Ovo je ogroman podvig države Srbije koja će na ovaj način premrežiti celu zemlju modernim saobraćajnicama, a Čačak će imati vezu sa čak tri auto - puta.
GZS
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.