Poseban fokus obilaska bio je na tunelu Munjino brdo u kom je danas počelo asfaltiranje.
„Zadovoljni smo, svi radovi na deonici izvode se planiranom dinamikom. Svake nedelje smo ovde, pratimo svaki segment radova i naš prioritet je da ovaj deo auto - puta bude završen uz najviši nivo kvaliteta i bezbednosti”, istakao je direktor Drobnjak.
Inače, tunel Munjino brdo je projektovan sa dve tunelske cevi, za svaki pravac vožnje po jedna. Dužina leve tunelske cevi je 2755.75 metara, dok je dužina desne tunelske cevi 2740.14 metara. Širina kolovoza u tunelu je 7.70 metara. Projektovani su i poprečni pešački prolazi za prelazak pešaka iz jedne u drugu cev u slučaju vanrednog događaja u tunelu, koji mogu da propuste i vozila interventnih službi. Takođe, za svaku tunelsku cev su isprojektovane po dve tunelske niše i proširenja za uklanjanje pokvarenih vozila.
GZS
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.