zahvaljuje se na strpljenju i razumevanju koje su klijenti pokazali tokom tehničkih priprema 14, 15. i 16. februara, koje je Banka uspešno obavila. Ove aktivnosti bile su neophodne kako bi, 18. februara, pokrenuli novi, unapređeni informacioni sistem, kaže iz Banke Poštanske štedionice.
„Ovo je veliki iskorak za celokupan bankarski sistem, usmeren ka bržim, sigurnijim i efikasnijim uslugama. Kao i kod svake velike modernizacije, moguće je da će u prvim danima biti potrebno još malo strpljenja, dok se sve funkcije u potpunosti stabilizuju.
Kao državna banka sa najširom mrežom u Srbiji, ostajemo posvećeni svojoj misiji - da građanima i privredi Srbije obezbedimo pouzdane i dostupne bankarske usluge.
Hvala vam što ste deo ove važne promene! Poverenje klijenata je naša najveća obaveza i nastavljamo da radimo na tome da im pružimo najbolje moguće bankarsko iskustvo”, navode iz Banke Poštanske štedionice.
GZS
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.