U tunelu, koji je dugačak više od dva kilometra i 700 metara, postavlja se asfalt, a za kompletiranje deonice potrebno je da se završi put do petlje „Prilipac”.
Jedinstvena geologija i hidrologija diktirale su tempo izgradnje tunela Munjino brdo na deonici auto - puta Miloš Veliki od Pakovraća do Požege. Ipakn ovih dana „tvrdoglavi daragačevski delija” je poklekao i iz njegovih dubina oseća se miris vrelog asfalta.
„Radimo prvi sloj BNS - a u dužini od 800 metara i sa tim prvim slojem završavamo desnu cev tunela, sledi visinski prijem ovog sloja, geodetski prijem, da bi se potom odmah uradili drugi sloj BNS - a, polimer bitumen i sa tim završavamo desnu tunelsku cev”, kazao je za GZS nadzorni organ za trasu Goran Takić.
Nadzorni organ za trasu Goran Takić, foto: GZS
Nakon asfalterskih slede radovi na ugradnji opreme.
„To je vrlo osetljiva oprema za telekomunikaciono i automatsko upravljanje, koja zahteva da uslovi budu optimalni, bez prašine i buke. Do tog perioda će se završiti preostali građevinski radovi u veznim hodnicima koji obezbeđuju vezu između dve tunelske cevi”, rekao je šef nadzorne službe Vladimir Petrović.
Šef nadzorne službe Vladimir Petrović, foto: GZS
Radovi na tunelu Munjino brdo bili su teški i u svakom smislu zahtevni, ali se ništa nije prepuštalo slučaju.
„Asvalt, mešavina, bitumen sve se prethodno testira u laboratorijama koje ovde na ovom projektu rade 24 sata, dakle sve količine i kvalitet se testiraju pre nego što se ugrade. Takođe i svi ostali materijali koji su se ugrađivali na ovom projektu od kamenih materijala, betona, armatura do asfaltnih mešavina sve je testirano, radi se 75 opita pre nego što se ugradi bilo koji od ovih materijala”, ističe pomoćnik direktora JP „Putevi Srbije” Miodrag Poledica.
Pomoćnik direktora JP „Putevi Srbije” Miodrag Poledica, foto: GZS
Ovo potvrđuje i direktor JP „Putevi Srbije” Zoran Drobnjak koji ističe da je struka maksimalno uključena u ovaj projekat.
„Kad znaš svoj posao da radiš, onda i bude kako treba. Poštujemo tehnologiju, poštujemo procedure i naravno završavamo posao”, naglasio je on.
Radovi na čitavoj deonici privode se kraju, a već je u planu i nastavak izgradnje auto - puta do Užica.
Direktor JP „Putevi Srbije” Zoran Drobnjak, foto: GZS
„Naravno, krećemo dalje ka Zlatiboru od Požege do Zlakuse u dužini od 14,5 kilometara i do Mačkata još 14,5 kilometara”, najavio je Drobnjak.
GZS
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.