тако и у погледу остварених прихода. Статистички подаци указују да је укупна оперативна добит увећана за 14 одсто у првих шест месеци у односу на прошлу годину, као и број посетилаца, који је увећан за 16 одсто.
Из године у годину се остварује и пораст страних гостију, тако да је тај број у порасту за девет одсто у односу на исти период лане. Поред наведеног, тренд раста има и укупан број ноћења у првих шест месеци у односу на прошлу годину и то за 12 одсто.
У саопштењу се наводи да су овако добри резултати остварени између осталог и захваљујући добро осмишљеној маркетиншкој кампањи, у оквиру које Атомска бања врши успешну презентацију дестинације како на домаћим тако и на међународним сајмовима туризма, очекује се наставак посете сајмовима што резултира повећањем броја страних пацијената који долазе на рехабилитацију.

Фото: Промо
Ове године и број гостију из Емирата је утростручен. Наравно то нису масовни туристи у Атомској бањи, али се бројке увећавају. Атомска бања полако почиње да се појављује као симбол оздрављења и као бренд у овим земљама, као сто је у Русији последњих пет година.
У првој половини године искоришћено је око 1.000 ваучера Министарства туризма, а до краја сезоне се очекује више од 3.000 посетилаца са овим бенефитом. Ваучер у Атомској бањи није довео само нове госте, већ је омогућио и онима који дуг низ година долазе овде да лакше приуште себи рехабилитацију.

Фото: Промо
Ово је девета година од успешне приватизације. Атомска бања бележи сталан раст добити који се из године у годину перманентно увећава, наводи се у саопштењу Атомске бање.
Глас западне Србије