auto putu od Pakovraća do Požege i to kroz planinski masiv Munjinog brda. Retko ko pomisli kako izgleda izgraditi jedno ovakvo remek delo kroz koje nam po nekad deluje monotono, medjutim kada budete videli šta se krije iza fasade Dunavske cevi ostaćete verovatno šokirani. Radi se o veoma složenom gradjevinskom objektu koji je pre svega prokopan kroz utrobu planine a zatim sloj po sloj, metar po metar doradjivan kako bi bio bezbedan za saobraćaj.
Tunel kroz Munjino brdo je trenutno najduži u Srbiji a njegove tunelske cevi duge su preko šest kilometara. Putarima je trebalo oko četiri godine da ga savladaju i danas sa zadovoljstvom mogu da kažu da se ugledalo svetlo na kraju tunela.
https://www.youtube.com/watch?v=1ElLePeaBPc
A kako i od čega se sastoji ovaj velelepni objekat po kome će se pamtiti neimari i koji je sigurno tačka u vremenu i koje će ostati vekovima na korišćenje putnicima možete pogledati u sjajnoj reportaži o gradnji ovog tunela koja je zabeležena pri samom kraju gradnje.
I auto put i tuneli trebalo bi da budu pušteni u saobraćaj do kraja juna ali kako god, mesec dana pre ili kasnije potpuno je nevažno jer je ovo nešto što je veličanstveno i poduhvat za koji se skida kapa.
GZS
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.