„Aerodrom je operativan, koristi se za letove generalne i sportske avijacije – imali smo oko 50 operacija ove godine. To su uglavnom privatni avioni, piloti i kopiloti. Aerodrom ima sezonski granični prelaz i koristi se za te svrhe”, rekao je za RINU Mihailo Zdravković direktor Aerodroma Srbije.
Aerodrom Ponikve teško je oštećen tokom NATO bombardovanja 1999. godine, ali je veći deo piste kasnije rekonstruisan. Poslednjih godina se radilo na postavljanju ograde oko tog aerodroma.
„Radimo na dokumentaciji za produžetak piste i uklanjanju neeksplodiranih sredstava iz NATO bombardovanja. Već je očišćen veliki deo aerodroma, ostaju još neki delovi. U jednom i dalje stoji motor uništenog aviona. To su preduslovi da aerodrom dobije ozbiljniju dimenziju”, istakao je Zdravković.
Aerodrom Ponikve se nalazi 12 kilometara severozapadno od grada Užica i poznat je još pod nazivom Lepa glava.
Aerodrom Ponikve građen je u razdoblju od 1979. do 1983. ali se nije koristio pre 1992. godine. Posle četiri godine aerodrom je postao civilni, a JAT je uveo let Beograd – Užice – Tivat. Linija je kasnije ukinuta zbog nerentabilnosti.
RINA / GZS
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.