Сајам туризма у Београду: Велико интересовање за Жестивал 


Danas razvedravanje i prestanak padavina              Todoroviću uručeno prestižno priznanje najboljjeg gradonačelnika u Srbiji, Vučiću specijalna nagrada !              Todorović: Nagrada je obaveza da radimo još bolje             

 
Сајам туризма у Београду: Велико интересовање за Жестивал
Trenutno na sajtu: 561       |       Podeli:
27.02.2018 | 0 коментар(а)



У оквиру промоције туристичке понуде регије западне Србије на 40. Међународном сајму туризма, најављен је Међународни фестивал природе и традиције Жестивал 2018.године.

Поред реномираних произвођа традиционалних производа посетиоци су били у прилици да пробају и чувену ужичку комплет лепињу из пекарске радње „Шуљага“. Тамбурашки оркестар „Северац“ најавио је боемско вече, а промотерка овогодишњег Жестивала је мис Србије Ужичанка Анђелија Рогић.

Наводећи да је ово друга сајамска промоција Жестивала председник Скупштине града Ужица Бранислав Митровић подсетио је да је циљ те привредно-туристичке манифестације унапређење производње природних воћних ракија и промоција туристичких и привредних ресурса ужичког краја и да из године у годину расте интересовање за тај фестивал.

„Прошле године Жестивал је посетило око 10 хиљада људи. Желимо да се присетимо тог времена и кафана које су биле институције, у којима се пила ракија ради уживања, а не ради опијања. Имамо приозвод који је по квалитету једнак најбољем шкотском вискију или француском коњаку, али нашим произвођачима је потребна помоћ у промоцији и приступу великом тржишту. На прошлогодишњем Жестивалу учествовало је 86 учесника из Босне и Херцеговине, Црне Горе и Србије, међу којима 23 дестилерије и 33 индивидулана произвођача“, рекао је Митровић.

Осим богатог културно-уметничког програма, изложбе опреме за производњу ракија, пољопривредне механизације, пчеларске опреме, органске хране и лековитог биља, као и стручних предавања о гајењу и заштиту воћа и ове године посетиоци Жестивала моћи ће да дегустирају комплет лепиње које припрема ужичка пекарска радња „Шуљага“, чије су лепиње својеврстан гастрономски бренд Ужица.

“Ми смо наш производ заштитили у Заводу за интелектуалну својину још 2005 . године, као свој патент. Прву пекару је отворио Влајко Чарапић, после њега је наставио Радомир Шуљагић, код кога је мој отац Милан дошао на занат 1953. године. Касније, од 1968. године до 1971. њих двојица су радили као ортаци. Будући да Шуљага није имао наследнике који би наставили посао пекара, мој отац је преузео посао. Ја сам преузео посао од оца, а назив радње је остао исти, из поштовања према мајстору“, прича Драган Лазић и истиче да ће њега вероватно наследити рођак Никола који већ сада своје слободно време проводи у пекари, помаже и учи занат од тече Драгана.

Глас западне Србије




PODELI:










Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 157.332.722 посета
Тренутно на сајту: 562 посетилац(a)