за промоцију женског предузетништва, пре свега иновационог. Удружење пословних жена „Надежда Петровић” из Чачка конкурисало је и добило средства по пројекту „Кроз дигиталне вештине до модерног пословања” које треба низом активности да спроведе до краја ове године, рекла је председница удружења Горана Танасковић.
Она је напоменула да удружење у свом саставу има заиста искусне предузетнице које на неки начин морају да буду додатно стимулисане како би се бавиле иновативним предузетништвом.
„То је кроз овај пројекат и подржано и акценат је стављен пре свега на дигитализацију и дигитални маркетинг где ћемо обучити 60 жена у Чачку, 20 у Лучанима и 20 у Горњем Милановцу с обзиром да смо проширили пројекат на цео Моравички округ, како би прихватиле све иновације које их чекају. Оно што је проблем код женског предузетништва је то да се иновативношћу сматра неко високо научно-технолошка достигнућа, неко научна истраживања а ми управо овим пројектом желимо да их упознамо да иновативност није то већ и сама промена у организацији пословања други начин размишљања, промена паковања и дизајна производа и све оно што утиче на промоцију и видљивост и побошаље тржишног положаја тих предузећа”, каже Танасковић.
Поред стручних биће организована и мотивациона предавања, као и серијал успешних женских прича које ће доћи као подстрек оним женама које намеравају да крену тим правцем. Иначе, 11. октобра ће се одржати један мини сајам на нивоу Србије где ће се промовисати женско предузетништво, а где ће бити представљене неке од чланица Удружења пословних жена „Надежда Петровић”.
„Пре 10 година када смо кренули у оснивање Удружења пословних жена `Надежда Петровић` пошли смо скромно, али опет иза себе имали неку сигурну основу да је неопходно да се постоји једно такво удружење. Циљ нам је био да у њему не буду само власнице предузетничких радњи и предузећа већ да буду истакнуте жене на руководећим положајима јер су нам оне потребне као нека врста снаге и самопоуздања, да ми као жене можемо остварити и довести до краја посао који смо започели. На почетку је било 15 жена, док сада удружење броји око 50 успешних пословних жена. Захтева има и више али имамо јако строге критеријуме, јер сматрамо да треба да дајемо пример”, закључила је Танасковић.
РИНА