Тифани је постао препознатљив бренд у модној идустрији у Србији, али и региону. Продајни објекти након Чачка отворени су у Београду и Подгорици, а планирана су и нова проширења.
Према речима маркетинг менаџера, Тамаре Карапанџић, успех ове модне компаније лежи у тимском раду и заједничком труду и залагању свих чланова колектива.
,,Сви заједно чинимо једну велику породицу која вредно ради на свим новим колекцијама и модним иновацијама. Интереси компаније су испред свих појединичних интереса, па је и то вероватно разлог нашег успеха. Трудимо се да пратимо светске модне трендове, али и да сами ми постављамо нове модне стандарде које ће пратити други”, изјавила је Карапанџић.
Модном ревијом приказана нова колекција Тифанија, фото: Глас западне Србије
Снежана Рајчић и Мира Љубичић које су у Тифанију од оснивања, примиле су награду као радници са највише година радног стажа.
,,Нас три колегинице смо заједно дошле да радимо. Тада је Тифани био смештен у малој радионици која је била у склопу куће. Прво смо почели са кошуљама и летњим програмом”, наводи Љубичић.
Она додаје да је 35 година брзо прошло и да је било углавном лепих тренутака.
,,После толико година постали смо блиски и сама атмосфера је оно због чега сам још увек ту. Тифани ми је као друга кућа и породица, а и моја ћерка ради сада овде. Никада не бих променила фирму”, каже Љубичић.
Награђене раднице Тифанија, фото: Глас западне Србије
Читав програм где је представљен историјат Тифанија, људи са којима су сарађивали као и модна ревија са актуелном колекцијом јесен-зима и наредном пролеће-лето реализован је у организацији Модног студија Клик.
Ненад Рдујевић Клик, власник овог модног студија, истакао је значај Тифанија као модног бренда и нагалсио да је његова понуда изузетно богата.
,,Видели смо најновију линију која представља добру перспективу њиховог развоја у смислу да покривају један комплетан асортиман за савремену жену и мушкарца и то је фантастична колекција са квалитетним комадима. Похвалио бих читав стајлинг и цело паковање колекције на челу са Владом Савићем који је познат дизајнер и стилиста. Вечерашња презентација може да се мери са било којом у Европи”, наводи Радојевић.
Ненад Радујевић Клик, фото: Глас западне Србије
Директор Клика наводи да бити у тренду није ни мало лак задатак, а камоли прилагодити колекцију овдашњим купцима.
,,Тифани је био познат по џинсу, сада се асортиман проширио и на друге ствари, чак и асесоаре. Стална подрага за неком неким новим решењима и каналима како доћи до купца и учинити свој бренд атрактивним није лак задатак, а видимо да Тифани ради то одлично из сезоне у сезону”, наводи Радојевић.
Иначе, компанија Тифани настала је 1982. године у Чачку. Данас има преко 120 продајних објеката у Србији, Црној Гори и БиХ. У Београду, Крагујевацу, Златибору, Ужицу, Новом Саду, Сомбору, Инђији, Косовској Митровици па чак и и у Норвешкој.
Запошљава око 150 радника, са коперантима тај број је између 500 и 600.
Овај домаћи бренд који је некада био орјентисан на деним и млађу популацију, сада шири своју колекцију.
Глас западне Србије