воденица, на
298. километру магистралног пута Београд
- јужни Јадран. Саобраћај се, уз краће
застоје и семафор - одвија једном траком.
- На мосту, дугом
54 метра, санираће се носачи конструкције
са доње стране, оштећења на четири стуба
и заменити коловозни слој - истиче Џевад
Хурић, шеф градилишта “Путева”. -
Прошириће се и 30 метара коловоза из
правца Нове Вароши, као и пешачке стазе,
а мост добити одбојне ограде вишег
степена заштите.
Радови на жили
куцавици овог краја и главној саобраћајници
за Црну Гору, трајаће два месеца, до
почетка туристичке сезоне, како истиче
Звонко Дивац, управник погона “Путева”
у Пријепољу, који брине о одржавању
магистрале. Иначе, радови ће “Путеве
Србије” коштати 25 милиона динара.
Овај мост је у
познатој “кривини смрти”, како путници
и возачи зову место са неколико крајпуташа.
Овде је страдало десетак особа, а последња
несрећа догодила се прошле године када
је камион пријепољског предузећа,
натоварен грађом, слетео у реку.
Још три, од девет
мостова преко реке Бистрице, на деоници
магистрале од Нове Вароши до раскрснице
у Бистрици, чека озбиљније радове. На
њима су со, рђа, временске неприлике и
друмске крстарице - узели данак, па су
видна оштећења. Урађени су и неки
пројекти, апеле и упозорења да се нешто
предузме упућују и путари и служба
надзора.
Путари су
започели поправку оштећења на четири
од десетак мостова на регионалном путу
Бистрица - Прибој - гранични прелаз Увац.
И на осталима ће летос наставити радове,
у које ће се уложити 18 милиона динара.
Пешаци на
коловозу
- Уместо трулих
ограда и пешачких стаза, које су биле у
јадном стању, путари су поставили
бетонске одбојнике на више мостова,
чиме су сузили стазе и пешаке отерали
на коловоз, под точкове камиона. Овуда
ђаци одлазе у школу, стрепимо посебно
за њихову безбедност - истиче Иван
Младеновић, заменик председника општине
Нова Варош.
Извор - ЗлатарИнфо