i podizvođač za izgradnju pristupnog puta do budućeg visećeg mosta, vrše pripremne radove, rekao je pomoćnik gradonačelnice Užica Predrag Gavović u vezi sa radovima na izgradnji obilaznice, koji se izvode u kanjonu reke Đetinje gde ternutno važi zabrana kretanja.
„Ti pripremni radovi su kasnije promenjeni, tako da je sada na licu mesta izgradnja buduće saobraćajne obilaznice koja se gradi oko grada Užica. Što se tiče obustave korišćenja zelene staze, ona je obuhvaćena tunelom 14. i 15, tunel 14. je odmah posle Velike brane i visećeg mosta, između tunela 14. i 15. i ceo tunel 15. znači potpuna obustava korišćenje za sve. To je prostor koji je potpuno nebezbedan za korišćenje, dok traju radovi na izgradnji obilaznice oko grada Užica”, rekao je Gavović.
Pomoćnik gradonačelnice Užica Predrag Gavović
Dinamika radova će se u narednom periodu ispoštovati i za tri godine, najkasnije, Užice će dobiti viseći most i potpuno izgrađenu obilaznicu.
„Najvažnije je da je bezbednost svih aktera u izgradnji obilaznice na prvom mestu. Zato smo pričali o zatvaranju zelene staze, zbog koje nam je svima nama žao što je bila zatvorena i što je u prethodnom periodu bila zatvorena. Ali moramo voditi zaista računa, ne sme gore niko ni da se povredi, a kamoli da se nešto drugo desi. Imali smo sastanke u vezi miniranja i čišćenja tog prostora. Deo stenske mase pao je i u delu Velike brane koji će biti u nekom narednom periodu očišćen. Sa druge strane tog mosta radi se pristupna saobraćajnica koja će ići i do tela mosta koji će biti izgrađen nadam se za nekoliko meseci i tu će biti još većeg miniranja. Dosta te stenske mase koja je vrlo nezgodna i okomita stena biće izvađeno i oterano mašinama i kamionima, ali jedan deo će svakako završiti dole prema vodi ili velikoj brani”, kazao je Gavović.
On je dodao da se u nardnih petnaestak dana očekuje sastanak sa nadležnima iz Ministarstva i iz Zavodom za zaštitu prirode Srbije.
„Imali smo jedan sastanak gde smo utvrdili da su to radovi koji su potpuno normalni. Da se tu negde nezagađuje životna sredina, nema opasnih materija, ništa se ne radi kako bi se ugrozila bezbednost okoline ili životinjski ili biljni svet a ne i zdravlje ljudi, navodi Gavović.
U narednih danima biće informacija da li će zelenu stazu uopšte moći da koriste Užičani
„Mi smo preko turističke organizacije koja upravlja zelenom stazom, odnosu tim zaštićenim područjem kanjona, odnosno klisure reke Đetinje dogovorili se da turistička organizacija sada izda saglasnost na zatvaranje, odnosno produženje dozvole da staza bude zatvorena do kraja marta meseca, a do tada ćemo imati od izvođača imati potpunu
informaciju da li postoji način da se napravi platforma koja bi bila potpuno bezbedna između tunela 14. i 15, da korisnici mogu da koriste bezbedno stazu. Ako to bude, onda moramo svi da damo garancije za bezbednost. Ukoliko ne budemo imali potpune garancije sa svih, da kažem aktera izgradnje obilaznice mi ćemo morati da zatvorimo stazu, verovatno na rok koji je izgradnja samog visećeg mosta i obilaznice”, kazao je on.
On je apelovao na građane da ne koriste prostor, da prate upozorenja i da prate zabranu korišćenja tunela 14. i 15. i prostora između tunela.S
Inače, projektna dokumentacija za obilaznicu oko Grada Užica rađena je pre 30 godina i ona je proglašena za projekat od nacionalnog značaja. Vrednost projekta je preko 30 miliona evra.
GZS
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.