где је сада ограничење 130 на сат, рекао је за "Блиц" директор "Путева Србије" Зоран Дробњак који истиче да се за сада ради о предлогу који ће "Путеви Србије" упутити МУП-у.
Како је Дробњак потврдио, Путеви Србије предложиће МУП-у да се на ауто-путевима толерише прекорачење брзине од 20 километара на сат, што значи да ће на одређеним деловима ауто-путева бити дозвољена максимална брзина и до 150 километара на сат.
- Остало је само да договоре финиширамо, па да се на деоницама аутопутева ограничење брзине повећа на 150 километара на час, те да се тако граница усагласи са европским стандардима - објаснио је Дробњак.
На путу да уведе брзину од 150 километа на час је Италија, која нешто слично нашем предлогу већ развија. Са друге стране, познато је да у Немачкој не постоји ограничење брзине на већем делу њихових аутопутева.
Дробњак је за Тањуг објаснио да то значи да ће се на деловима ауто-пута где је знаком предвиђено 130 километара на сат толерисати вожња до 150 километара на сат, а да ће на деловима где је максимална брзина, примера ради, 100 километара на сат, моћи да се вози 120 километара на час.
Како је додао, то неће важити за тунеле, где је, на пример, на Коридору 11 ограничење 80 километара на сат.
Повод за разматрање ове одлуке је отварање и последње деонице на Источном краку Коридора 10.
ГЗС / БЛИЦ