на траси од Рибничког језера ка врху Торника.
Од 36 стубова, колико је предвиђено за златиборску гондолу, до сада их је подигнута половина. Стуб број 27 први је у низу оних који се постављају на траси од Рибнице ка Торнику.
„До 20. јула би требало да се заврши бетонирање и последње стопе а онда креће и подизање стубова. То ће бити доста атрактивно, тако да, у складу са временским условима и временом колико треба да бетон очврсне, месец дана након тих бетонирања завршиће се и сви стубови. Крећу радови на међустаници. Ради се припрема терена поред Рибничког језера и то ће заиста бити дивно место где ће се моћи направити пауза у вожњи гондолом и посматрати Златибор из птичје перспективе. Ми смо одрадили приказ у 3Д форми који приказује вожњу изнад Златибора и заиста, када узмете 3Д наочаре то изгледа верно“, објашњава Бојана Божанић, директорка ЈП “Голд гондола“ Златибор.
Фото: Златибор прес
У ЈП „Голд гондола“ задовољни су динамиком којом се одвијају радови и надају се да ће временске прилике бити повољне како би се тим темпом наставило.
„Поменула сам предузеће Јединство, а ту су и Амига, Хидромонтажа, Елкомс које раде у конзорцијуму и заиста смо задовољни њима до сада. Динамика је испоштована максимално и надам се да ћемо се до краја године возити овом гондолом“, истиче Божанићева.
Подсећања ради, дужина трасе гондоле која ће понети титулу најдуже на свету, износи девет километара, 36 стубова носиће 55 кабина носивости до 800 килограма. Такође су предвиђена места на, и у, кабинама где љубитељи појединих спортова као што су: бициклизам, сноубординг и скијање, могу одложити своје реквизите. Према речима директорке гондоле, разматра се могућност да се у кабине уграде још неки додатни садржаји.
Златибор прес / ГЗС