величају само појединци и то о свом трошку. Туристичка организација тавори иако се за промоцију издавјају позамашна средства. Прошлогодишњи милион за промоцију је потрошен, а славу и лепоту овог краја највише су проносили медији који за то нису добили ниједан динар. Можда би директорка са две фотеље (у „Панорами” и Туристичкој организацији) требало да објасни како је и куда отишао народни новац за рекламирање туристичких потенцијала какви се ретко срећу у Србији.
Ових дана, ту ситуацију коментарисао је и председник општине у локалним медијима. Изгледа да се поменута директорка са две фотеље можда мало загубила у послу. Да није предузетника који су улагали у ову грану и медија који су читаве године свакодневно без једног динара рекламирали планину ,,злата вредну”, ситуација би била још и гора.
Ипак, Раде Васиљевић, председник општине Нова Варош, вероватно је недавно схватио о чему се ради. Може се рећи да је и захваљујући њему Златар свакодневно помињан у националним и локалним медијима. А по Роси, слаба вајда !
ГЗС