инвалида у пензији, и на руке му уручи рачун за воду и смеће. Иако Мони није куца која је пре месец дана ујела радника комуналног предузећа, он из страха да се то не понови нема намеру да покуца на врата корисника услуга, па тако Ратомиру рачуне оставља забодене на капији, и то најчешће када рок за плаћање истекне.
Ратомир хода помоћу штака и није у стању да одлази до поште или банке како би платио дажбине и од великог му је значаја могућност да рачун за воду и смеће плати одмах по примању рачуна, као што је наведено у том рачуну.
- Мој кер је везан ланцем уз ограду и не прилази никоме, врло је миран и питом. У моје двориште свакодневно долазе поштари, мајстори, курирске службе и никада никога није напао, а камоли ујео. Међутим, разносач рачуна из комуналног не жели да крочи у двориште јер имам пса. На првој страни рачуна јасно пише да је дужан да власнику коверту да на руке и да власник рачун може да плати истог трена. Звао сам директора комуналног три пута и послао му три писма и он ми је на крају послао другог човека, који ми је без проблема уручио рачун и видео да нема опасности када је реч о Монију - истиче Ратомир.
Најгоре од свега је то што је и камату због прекорачења рока плаћања морао да измирује, јер је достављач рачуна знао и да касни с испоруком.
- Ја сам инвалид, идем на две штаке и стварно ми је проблем да идем у град због рачуна, а њему је лакше да ми баци рачун. Уколико се све ово понови и ја опет не будем могао од куће да платим, престаћу да плаћам - изричит је наш саговорник.
Рајко Нешковић, директор ЈКП „Горњи Милановац“, каже да је његовог радника пре неких месец дана у току радног времена ујео један пас и да он од тада осећа страх, али да је господину Ратомиру уредно стављао рачун у поштанско сандуче.
- Претеривање, дајте да рашчистимо то више. Лично сам послао другог човека да му односи рачуне на руке. Заменио сам радника и убудуће ће му их тај други човек достављати и надам се да проблема ове врсте више неће бити - каже Нешковић.
Извор: Ало, Ј. Николић