Максима шири производне капацитете 


Vreme danas: popodne kiša, temperatura od 14 do 18 stepeni              Danas isplata redovne naknade za nezaposlene              Peti dan Srpskog festivala svetske muzike             

 
Максима шири производне капацитете
Trenutno na sajtu: 396       |       Podeli:
10.09.2019 | 0 коментар(а)



Лучани - Када је 1990. године породица Јанковић основала компанију Максима, на уму су

имали трговачки бизнис. Међутим, у периоду санкција на српском тржишту није било квалитетних материјала којима би трговали и тако је 1994. у Лучанима започета производња боја.

Максима је почела производњу у изнајмљеном простору пољопривредне задруге, са почетним капиталом од 8.000 немачких марака и само два запослена, каже за Срђан Јанковић, директор маркетинга компаније.

"Наш први производ био је Максипол, боја за унутрашње зидове, који је нашу компанију и учинио препознатљивом. Било је планирано је да се производи превасходно за потребе сопствене малопродаје, међутим, у одсуству квалитетних материјала, тржиште је добро прихватило Максипол па је фокус полако пребациван са трговине на производњу боја", наводи Јанковић.

Он истиче да Максима са почетних пет тона готовог производа на дан, данас, са 215 радника, може да произведе и испоручи 1.000 тона дневно, што је, додаје, сврстава међу лидере у производњи материјала за завршне радове у грађевинаству у региону.

А оно што Максима боје, малтере, лепкове, лакове и глет и фуг масе издваја од других у овом сектору, у којем је конкуренција велика, према речима нашег саговорника јесте однос цене и квалитета.

"Разлог за то је што остварујемо велики физички обим производње са релативно малим бројем запослених и већом продуктивношћу мање оптерећујемо цену производа учешћем рада. Будући да смо породична фирма, можемо да приуштимо себи да радимо са оном профитном стопом која нам омогућава да се развијамо као компанија, а да при томе тржишту нудимо производе одличног квалитета, не оптрећујуци производ зарадама акционара, јер се практично целокупни профит поново улаже у пословање. Осим тога, као домаћа фирма, која није део велике мултинационалне компаније, лишени смо свих оних ’бирократских’ трошкова, који су неизоставни део огромних компанија", истиче Јанковић додајући да се дати трошкови морају наплатити кроз цену производа, а да притом не доприносе њиховом квалитету нити бољој услузи.

На крају 2018. године Максима је произвела и пласирала 145.000 тона готовог производа, на тржиште Србије, али и инотржиште.

"У току 2018. остварилили смо промет од 35 милиона евра. Око две трећине тог промета је реализовано на домаћем тржишту, преко спеијализованих трговина, а једна трећина пласирана је на извозна тржишта, пре свега у земље бивше Југославије, али и у Словачку, на Малту, па и у Италију, која је колевка квалитетних боја", наводи Јанковић.

Компанија стално инвестира у ширење капацитета, а тренутно ради на проширењу складишних капацитета.

"У оквиру постојецег производног погона, у фази смо завршетка радова на централном магацину готових производа на простору од 3.000 метара квадратних, са 7.700 палетних места, а план је да се магацин стави у функцију до краја новембра 2019. године. Ову инвестицију, вредну 90 милиона динара, делом реализујемо уз помоћ кредита Фонда за развој што нам представља значајну помоћ и драго нам је да су домаћи привредници препознати као једни од кључних погона за развој привреде Србије", каже Јанковић.

Према његовим речима, нови дистрибутивни центар омогућиће компанији да вишеструко повећа производни асортиман, брже и квалитетније снабдевање тржишта, као и бољу продуктивност производње и током зимских месеци за лагер, када није сезона грађевинских радова.

Јанковић открива да Маxима следеће године планира још једну велику инвестицију - градњу погона за производњу цементних производа, чије пуштање у рад се очекује током 2021. године.

У плану је и даљи развој производа, али и освајање нових тржишта.

"Пре месец дана на тржиште смо избацили покривне премаза на бази дугоуљних алкида за дрво и метал, а план је да се и даље ради на развоју премаза на бази деароматизованих растварача. Такође, интензивно радимо на формирању дистрибутивних канала на другим тржиштима у окружењу, али и у западној Европи", закључио је Јанковић.

Максима академија - помоћ инвеститорима и извођачима радова

Јанковић истиче да Максима доста пажње посвећује инвеститорима и извођачима радова, јер су они ти који издвајају новац за куповину њихових производа и од њиховог задовољства зависи и успех компаније. Из тог разлога покренута је Маxима академија, бесплатна обука за професионалце који желе да науче све о правилној и ефикасној примени Максиминиx производа.

 

Екапија / ГЗС




PODELI:










Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


lucani maksima kapaciteti sirenje proizvodnja

Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 157.738.436 посета
Тренутно на сајту: 397 посетилац(a)