и више ускладити
са потребама тржишта рада, а мање са
бројем запослених професора.
Поред тога,
додао је он, неопходно је отварати нове,
потребне студијске програме на већ
постојећим факултетима.
Према његовим
речима, у неким областима високог
образовања има превише студената, док
их у другим готово и нема и то није добро
јер се добар део високог образовања
претвара у социјалне програме.
Вербић је навео
пример учитељских факултета у Србији
будући да на њима има више студената
него што је их је потребно на тржишту
рада.
"Многи од тих
студената ће остати на берзи рада
годинама, деценијама. Јасно је да нам
то није потребно, али морамо законски
да регулишемо процедуру у којој ће се
отворити простор за одређене студијске
програме, тако да оно што је најважније
на тржишту буде фаворизовано и на
факултетима", рекао је Вербић.
Вербић је додао
да је Министарству финансија упућен
предлог буџета за просвету у 2016. години
у коме је предложено повећање средстава
за инвестиције намењених побољшању
ученичког стандарда, опреме и реконструкцију
школа.