Од тада на њему ништа није рађено. Овај оронули тунел све више личи на пећину. Последњи пут 1974. овуда прошао последњи воз од Београда ка Сарајеву и Дубровнику, онда је пруга уклоњена, због неисплативости, како је тада образложено.
Кроз тунел су 1989. прошле цеви водосистема Рзав. Тада је поремећено дно тунела и од тада се прекрстиш пред улазак.
Ова деоница је данас популарни "стари пут" за Овчар Бању, крије неке од најлепших видиковаца и предела Овчарско-кабларске клисуре.
Лед у Видовском тунелу, фото: С. Лукић
Данашње одржавање зависи само од околних манастира који с времена на време затрпају кратере који настају од велике количине воде.
Тунел је 2007. затворен због опасности од одрона, ипак, убрзо су уклоњене барикаде и знакови и то од стране мештана па се наставило са даљим проласцима кроз тунел.
Пре пола века пругу је одржавао железничар по имену Миливоје, муку мучећи с возовима кад мало исклизну из шина. Онда је једне ноћи позвао калуђера из оближњег манастира, па су возећи се на дресини са кадионицом и босиоком освештали тај гвоздени пут којег више нема.
С. Лукић/Глас западне Србије
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.